2008. december 8., hétfő

Télapó itt van...

Sziasztok!
Örömmel láttam, hogy vártátok a bejegyzésem :) Az a helyzet, hogy ovis ágyneműt varrtam Tomnak, meg még Mikulás zsákot a gyerekeknek. Ez utóbbit meg is mutatom nektek, hátha kedvet kaptok jövőre :)






Ebbe hozta nekik a nagyszakállú az ajándékokat. Hangának (unokatesó) is varrtam egy kisebbet piros alapon zöld H betűvel és piros alsószállal, így olyan a betű szegélye mintha ragyogna, nagyon klassz lett.
A zsákot a visszájáról varrtam össze cikk cakk öltéssel. A rátéteket mini cikk cakkal rögzítettem. A száját beszegtem aztán elkészítettem a gomblyukat a kötőnek (persze előbb kimértem hova essen). A kötőt két oldalról behajtottam majd félbe és így varrtam végig cikk cakk öltéssel.



Ilyen lett a "gomblyuk" és a kötő.

Mindenkinek jó varrogatást és Mikulás utáni édességfalatozást kívánok :) Ja igen az anyagokat a Meseboltban vettem az Üllői úton a nagy Hobbi-Kreatív mellett a Kálvinhoz közel. A legklasszabb anyagbolt a világon :)

6 megjegyzés:

Timcso írta...

Szia! Nagyon szuper kis tasakokat varrtál!!:)
Elkérhetném még a nevedet, mert küldeném a meglepit! A címed megvan.

Köszi

Timcso írta...

Szia! Megint én!:) Arra szeretnélek megkérni, hogy ha megkaptad a meglepimet, jelezzél nekem vissza, mert szeretném majd feltölteni a blogomra és a scrap,hu-ra is.

Névtelen írta...

Nagyon szép! jellemző rám, és a varrástudományomra, hogy én ilyen szép precízen képtelen vagyok felvarrni mintát, mint ahogy te a betűket...

Névtelen írta...

Hű, gyönyörű! És a betűk szegélyét is lehet varrógéppel? (Gondolom a kérdésből kiderül, hogy varrógépet csak a múzeumban láttam...)

Pipacs írta...

Köszi Dorottya, de én már régebb óta próbálkozom, szóval szerintem nem a tudományoddal van a hiba :)

Nem baj Orsi, szerintem ez szélsőséges hobbi :) Igen a betűk széleit is varrógéppel úgynevezett mini cikk cakk öltéssel lehet, ami lassabban továbbítódik és apróbb mint a normál cikkcakk így lesz sűrű és egységes, csak a vonalvezetésre kell ügyelni :) Egyébként gyakorlat teszi a mestert, szólj ha vettél varrógépet és segítsek :)

Timcso írta...

Szia!
Nagyon örülök, hogy tetszik az ajándékom, nagy örömmel készítettem!Köszönöm amiket írtál a blogomba!
Nagyon Boldog Karácsonyt kívánok neked és a családodnak is!!:)