2009. május 7., csütörtök

Elmaradt bejegyzések helyett

Kedves olvasóim :)
Szép lassan kiderül, hogy sokan vagytok, csak nem írtok kommenteket...
De írjatooook, légyszi légyszi légysziiiiii!
Annyi mindent ígértem nektek, például, hogy megmutatom végre a Pipacs design táskákat. Még csak az egyiket fotóztam le, azt is csak azért, mert már oda adtam ajándékba és nem lett volna rá később lehetőségem. A sajátomat, amit már hónapok óta lelkesen használok még jellemző módon nem volt érkezésem :( De ami késik nem múlik :)
Addig is itt van ez, amit a Dodónak készítettem, második darab lévén jobban is sikerült mint az enyém :) Kíváncsi vagyok a véleményetekre!



Íme a táska (a fotózást még gyakorolnom kell)



Belsőzseb



Cippzár a fityegővel



Tépőzárral záródik




Részletfotók

Az enyém is ilyen csak piros kord, a belseje narancssárga apró virágos anyag, nélkülözi a gombdíszeket, a tépőzárt, a belső zsebe pedig nem cippzáros, csak egyszerű tasakzseb. A dísze egy narancssárga cica. A pizsimen annyira megtetszett, hogy kellett hímeznem egyet a táskámra is :) (bár a hímzés nem lett valami jó, arra jó volt, hogy ennél a kakasnál már "profi" voltam)
Mindezt csak azért írtam le hátha sosem fogom lefotózni :)

Volt még időközben húsvét is, ami klasszul sikerült, rengeteg tojást gyártottunk, viaszkrétával, még Luca is nagyon élvezte, Tomi az oviban külön is készített gyönyörű festett tojásokat, kis kosarakat is hozzá, ilyeneket:



Tomi festett tojásai



Karcolt tojásaink (két piros Lucáé)

Tojástartót is készítettünk, báránykásat, de arról nem teszek fel képet, mert nem nagy cucc, de annyira élveztük. Volt még közben tavaszi vásár az oviban, amire klassz táblácskákat készítettem színes kartonpapírból, nyolc darabot, de mind a nyolcat azonnal megvette valaki, igy nem maradt időm lefotózni, de talán egyszer majd felteszem a sablont, mert jól sikerült (volt nyuszis meg bárányos táblácska is).

Hát ennyit most a kreatív mindenfélékről.
Közben voltunk még Alsópáhokon is a világ legszuperebb baráti nyaralása volt amiben eddig részem volt. Annyira jó érzés volt, hogy biztosan lehetett tudni: akármilyen konfliktust kezelni tudunk, mert az a legfontosabb, hogy szeretjük egymást, és persze azért, mert apróságokon kívül nincs közöttünk különbség. Azt hiszem mind szuperül éreztük magunkat, de a gyerekek bizonyosan. Képek errefelé!

Vidámság nektek mára és kommentáljatok :)

2 megjegyzés:

Gergő írta...

Na jó, akkor írok kommentet, csak hogy örülj. Írjál sokat! A táskák nagyon szépek (de ezt már mondtam). Nem akarod _minden_ kreatív dolgodat lefényképezni elkészülés után azonnal, és feltenni őket valami külön helyre? Szerintem nagyon impozáns lenne. Puszik.

Dortje írta...

Én láttam élőben a Dodónak készített táskát és tényleg szuper lett! Nagyon profi!!