2009. február 16., hétfő

Varrogattam, eltűntem

Kedves néptelen olvasótáborom!
Elnézéseteket kérem, hogy eltűntem egy időre, de mostanában varrogattam, nem is keveset és a farsangi szezon is a nyakunkon, szóval jelmezeket is gyártogatunk egy kis lovagnak és egy még kisebb bóbitának, és magamnak talán egy biganénét, hogy Luli szavaival fejezzem ki magam :). Meg fogom mutatni őket a tulajdonosaikkal együtt, ha már teljesen készen lesznek.

Plüsi varrásra adtam a fejemet. Már régóta terveztem, hogy kipróbálom a zacskós nyuszikat és macikat és most rászántam magamat. A nyuszi pofija kicsit kutyás lett és a ruhavarrás még nem megy tökéletesen, de a gyerekeim nagyon örültek nekik, mert puhák és kedvesek :) Idő közben vettem pár szuper könyvet is, az egyik a mostanában olyan népszerű Tilda könyvek egyike. Nem vagyok a stílus rabja, de van néhány kedves darab és jó ötlet, főleg a figurák között. Csengét a nagy betegsége után meg is leptem egy aranyos macival, amit elfelejtettem lefotózni, pedig nagyon tündéri lett. A kistesóját is megvarrtam, azt meg is mutatom majd, Tomi lecsapott rá egyből :)

.

Megvarrtam még életem első patchwork terítőjét, szerintem egész szép lett. Árpiék kapták, nagyon örültek neki!




Az ötletet Dorottya takaróiról lestem, de én levarrtam a varrásvonalak mentén, még van mit gyakorolni, de azért nem lett rossz.

Ezeken kívűl varrtam egy kedves Valentin-napi nyuszit Attinak (a régi alvósnyusziját, amit szintén én varrtam, de még elég kezdetleges volt megették a valamilyen lepkék). Kért neki egy hétköznapi ruhatárat is, hát majd kap valamikor :)




Ez a nyuszi is Tilda dizájn. A neve Balu lett és Atti nagyon örült neki. Pénteken csodás estét töltöttünk együtt Nóri jóvoltából. Volt mozi Valami Amerika 2. csudaklassz, és vacsi is sztrapacska, meg dumcsi és dumcsi és a séta amire még nagyon vágytam sajnos metsző hideg és orkán jellegű szél miatt ezúttal elmaradt, de bepótoljuk...
Folyt köv hamarosan

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Méghogy néptelen olvasótábor... :)

Névtelen írta...

Ja és nagyon szép lett a terítő, meg a nyuszi is aranyos!

Pipacs írta...

Persze, ne haragudj azt kellett volna írnom egyszemélyes :) Köszönöm, hogy levelezel velem itt :)