2009. március 25., szerda

Esküvői játék

Mici egy játékra invitálta az olvasóit, melyben egy sajátkészítésű díjat is nyerhet az ember...
Csak be kell mutatni az esküvői ruhámat, amit én terveztem és imádtam és a csokromat, amiből kettő volt :). Nagyon szívesen megteszem, mert életem legszebb napja volt az esküvőm, na jó, az egyik :)
Hát nézzétek és csodálkozzatok :) egyszer ilyen szép is voltam és még leszek :)



Ez a leggyönyörűbb fotónk és jól látszik rajta a margarétacsokrom. A másik csokrom 365 szál pipacs volt, Atti szedte nekem az esküvőnk délelőttjén. (A kedvenc virágom)



Ezen a másik képen a ruhám látszik jól :)

Imádtam az esküvőmet és boldog vagyok. hogy megoszthattam veletek egy kicsi részletét :)

2 megjegyzés:

Unknown írta...

jaj, isteni széééép!! komolyan, totál meghatódtam, pedig egyszer már láttam, emlékszel?
puszi

Pipacs írta...

:) Köszi, tündérke vagy! Ja és emlékszeeem :)