2009. március 10., kedd

Elmaradt közlendők

Már megint hova tűntem? Betegek a porontyok! Ugyanattól a mandulagyulladástól szenvednek mindketten. Tominak a fülére Lulinak a tüdejére húzódik, kinek melyik a gyengébb. Nem kellemes, habár itthon sokmindent csinálunk. Tomi rákapott a kreatívkodásra, csinált egy krokodilos dobozt, egy bálnás és egy tengeralattjárós forgókorongos játékot, és egy rugóspattanó játékot. Holnap lefotózom és megmutatom majd nektek is. Olyan nagy türelemmel, és odaadással dolgozott, ez meg is hozta a gyümölcsét, gyönyörűek lettek a munkái.
Adós vagyok még a farsangi jelmezekkel és az általam varrt táskával. A táskát hamarosan lefotózom és felteszem egy külön bejegyzésben, majd ha meglesznek a tartozékai is :)
És íme a jelmezek:



A pitypang jelmez az idei szemem fénye (talán azért, mert azt csináltam én :). A lovag is jó lett nagyon, Tomi főleg az Atti festette sárkányos páncélért és a kék tollforgós, rostélyos sisakért volt oda.

Minden jót és egészséges gyerkőcöket, vidám napokat nektek! Hamarosan jövök megint...

4 megjegyzés:

Dorottya írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Névtelen írta...

Sajnos későn vettem észre, hogy a gyerektrenden volt egy sk jelmezverseny. Biztos megnyerte volna Luca

Timcso írta...

Wow! Nagyon szuper a pitypang jelmez!!Ügyes vagy!:)

Pipacs írta...

Köszi a bókokat, nagyon élveztem gyártani :) És azt is köszönöm, ha néha benéztek :)Nagyon jól esik...