2009. január 8., csütörtök

Ez a nap más mint a többi...

Pótlólag bejegyzek ezerrel. Karácsony előtt varrtam, karácsony után varrtam, aztán meg pihiztem is néhány napot, csak most, hogy végre ráérek kicsit irogatni, most tűnik fel mennyi mindent felejtettem el elmesélni.

Például apósom 60 éves lett, vittünk neki sok lufit, meg sütöttem neki Ildi féle csokitortát, nagyon örült neki. Ezt meg is mutatom :)



Olyan büszke voltam rá, mert igazán olyan cukrászdás lett.

Aztán volt anyunak is szülinapja, 50. neki oroszkrémtortát sütöttem, és mire rájöttem hogy le kellett volna fotózni elfogyott :) Még nem vagyok nagyon jó a dokumentálásban, de gyakorlom ígérem :).

Ja igen és megszületett a pici Bors, így kétszeres nagynéni (vagy mi ) lettem. Hangi úgy néz ki tölt is nálunk egy kis időt Vasárnap, Emes otthon szült, nem lehet egyszerű így :)

Puszilok minden szülinapost :)


2 megjegyzés:

Timcso írta...

Fantasztikusan ügyes vagy!! Nagyon ötletes és szép mindegyik munkád!!!:)

Pipacs írta...

Köszi... ) Nagyon jól esik a visszajelzés...