2009. január 3., szombat

Lehull a lepel...

Kedves olvasók és nézegetők,
Azután hogy Buék mindenkinek :) meg kell végre mutatnom nektek miket is készítettem karácsonyra, mert már semmi sem titok, csak ajándék :) Írjatok véleményt és jelentkezzetek a játékra hátha kaptok ti is valami szépet :)



Ezek a neszeszerek és táskák a húgaimnak készültek. Más-más színekben a stílusuknak megfelelően. Azt hiszem sikerült eltalálni. :)







Két övtáska is készült. Atti szerint kicsit gagyika, hogy tépőzárral kapcsolódik, de mikor végre feladtam ezt az ötletet 23.-án és elindultam csatot venni hozzájuk, akkor már nem kaptam, szóval maradt az eredeti koncepcióm. Azért így is nagyon tetszett nekik, mármint öcsinek a narancssárga és unokaöcsinek a kék.







Ez a táska volt a "fő" művem. Nagyon magabiztosnak mutatkoztam, de nagyon féltem tőle. Kristy azt kérte, hogy férjen bele két mappa, meg hogy sok zsebe legyen, ja meg a színeket is ő választotta. Azt hiszem a két mappa tól lett teljesítve, szerintem akár öt is beleférne ha nagyon akarja. Igen azt sugallom, hogy sikerült katasztrófálisan elméreteznem. Atti az utolsó napokban már csak gitártoknak csúfolta. Krisz ugyan azt állítja, hogy mindene úgy szupi ahogy van, meg persze ő jóval magasabb mint mi, szóval rajta kevésbé elcseszetten áll mint rajtam a kis stöpszlin. Az ötletet a pántjához innen vettem.




A fésűtartó anyuéké lett a "régi horpadt helyett".



Az alátétekből Roziék és Dédiék kaptak. A fenti kép Roziékét ábrázolja. Dédiék két házikósat kaptak más anyagokból. Ezeket a mintákat pedig a Praktika magazin Patchwork könyvéből vettem, ami csúcsszuper.


Varrtam még a barátnőimnek neszeszereket, amiket le is fotóztam, de valahová eltűntek a képek. Ha megtalálom őket majd felteszem.

Azt hiszem mindenki nagyon örült mindennek, legalábbis úgy látszott :)
Ja persze Atti is kapott még egy applikált terítőt, amit még csak koszosan és gyűrötten tudtam lefotózni, ezt a képet nem teszem fel :) Majd ha kimostam és kivasaltam megmutatom azt is :)



1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Állati szupi minden!!! Nekem a táska nagyon tetszett, még ha nagy is, nagyon szép. Meg persze a többi is. :) Hát most már értem miért nem aludtál egy hónapig...