2008. november 30., vasárnap

Búcsú a régi ovitól

Tomi hétfőtől végre, végre a JMK oviba jár jelentem, Gyöngyi nénihez és Julika nénihez, akiknél kevés tündéribb ovónénit láttam (legalábbis eddigi tapasztalataim alapján). Már tavaly óta ácsingózunk erre a helyre. Azért is, mert közel van, ami az Óceán oviról nem volt elmondható, és azért is, mert szuper a koncepciója, ami csak részben volt elmondható a másik oviról. valamint ebbe a csoportba jár Bali is, a legklasszabb bölcsis barát, ami külön emeli az új ovi fényét.

Szóval pénteken volt a nagy búcsú, amire is, kiélve kreativitásomat, köszönőképeslapot készítettem az óvónéniknek. Tomi beszállt két rajzzal, ami nagyon feldobta a végeredményt. Ági néni és Eta néni olvadoztak, ami nagyon jól esett.










A képeslapokhoz az ihletet erről a szuper oldalról merítettem, amit nemrég találtam. Ja és itt egy másik is, amire folyton hivatkozik, nem ok nélkül :)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ezek nagyon aranyosak! Én mindig szerettem, ha ilyet kaptam, sokkal jobban örültem neki, mint az ilyen-olyan csokiknak meg virágnak meg mittudoménmiknek. Mind elraktam, és nagy becsben őrzöm őket máig. Majd mi is ilyeneket fogunk készíteni ha Zs nagy lesz :)