2008. november 20., csütörtök

A hetedik te magad...

Az én Mohámtól kaptam ezt a kis blogos játékot, amit nemrég még irigyen olvasgattam mások naplóiban, és most hogy már nekem is van saját kis életkivonatom egyből elküldi nekem is hát nem édi?! A dolog lényege az, hét érdekességet írni magamról és aztán másokat is kifaggatni ugyanerről, hát lássuk mire is jutok:
  1. Először is emlékszem a születésemre... Igen ezen mindenki ki szokott akadni, de olyan fényekre, hangokra, ezek egyvelegére emlékszem amiket csak ezzel tudok azonosítani, persze lehet hogy valami tök más, de én szeretem úgy hinni, hogy arra emlékszem, valahogy megnyugtat, hogy nem csak anyu elmondásai alapján, vagy az alapján, hogy itt vagyok tudom azt hogy megszülettem, mert hiszen így kellett lennie, hanem én magam is emlékszem rá.
  2. Sokáig a szótáramban a szegénység egyet jelentett a boldogsággal. A szüleim éppen akkor voltak válófélben, de mégis olyan kicsikorom volt, hogy folyamatosan a legnagyobb harmóniában éreztem magam. Enni nem volt sokminden, de anyu sütött kenyeret és ez mindennél finomabb volt. (Aztán a szüleim mégis együtt maradtak...Happy end?!)
  3. Nagyon rossz érzés volt népszerűből népszerűtlenné, osztályelsőből osztályutolsóvá válni. Nyolcosztályosba menetelkor éltem át ezt a zuhanást, aztán három év vergődés következett, ami azt hiszem nem is jöhetett volna jobbkor és jobb formában. Azért máig maradt bennem egy kis orrfennhordás, de hogy nem nagyobb mennyiségben azt ennek köszönhetem. A népszerűség visszaszerzéséhez csak három év kellet, de csoportelső csak az egyetemen lettem újra úgy középtájon. Sajnálom magam :( Nem iiiis!
  4. Sokáig apáca akartam lenni. Nem a megingathatatlan hitem miatt, mert ilyenem nincs, csak a magány és a rengeteg mások által előírt teendő vonzott. Aztán a szex keresztbe tett.
  5. Szeretem kibogozni és megfejteni mások életét. Szeretem tanácsokkal ellátni őket és büszke vagyok ha megfogadják és hasznuk van belőle. Ők meg néha nagyon utálják...
  6. Szeretem a kedvenc dalaim szövegét, vagy a kedvenc könyveim sorait kívülről tudni és magamban ismételgetni, sokszor kisegítenek a trutymóból.
  7. Sok dologban bizonytalan vagyok, ami a jövőmet, további életemet illeti, pedig az egyetem után azt hittem, mostmár sinen vagyok, aztán nem is, de abban mégiscsak biztos vagyok, hogy valami jó irány felé haladok, különben hogyan lehetnék ennyire boldog?
És most lássuk kinek is tudom én továbbadni ezt a játékot. Én szinte sosem kommentelek így, mivel a blogom is új kevés a webes ismerős, majd most kiderül elég lesz-e ha én ismerek valakit:
Dortje, Metta, Szilvi, Jucu
(1. Linkeld be, hogy kitől kaptad.
2. Sorolj fel 7 érdekességet, amit szeretnél.
3. Jelöld meg a 7 (akárhány) embert, akinek továbbadnád, és linkeld be a blogjukat.
4. Egy kommentben tájékoztasd a kiszemelt áldozatokat, hogy továbbadtad nekik a játékot.)

4 megjegyzés:

Jucuu írta...

Köszönöm ameghívást a játékra, nem tudom, láttad-e, hogy korábban már játszottam ezt. Meglátom, összejön-e még 7 új dolog. :) Örülök amúgy, hogy írtál a blogomra, így legalább én is megtaláltam a tiédet. Jó olvasgatni a mindennapjaidról!

Pipacs írta...

Csak nemrég találtam rád, így még nem volt időm végig olvasni az egészet, és a varrás miatt csábultam arra első sorban, akkor, azóta nagyon élvezem a többit is :) Örülök ha benézel néha :)

Névtelen írta...

Szia! Nem is tudtam, hogy van blogod! Úgyhogy duplán örülök a meghívásnak! Na most bekedvencezlek, és szabad időmben (hihi) végigolvaslak! Csak a 7 ismerőssel lesz nekem is gondom, de majd próbálkozom:)

Budaházi Brigitta írta...

végigmosolyogtam a hét tényt rólad. :) jó volt végigolvasgatni. a 6-os miatt nagyon <3!! Én ebben totál gyenge vagyok, és nagyon imádom az olyat, amikor mások meg nem.
Grat a bloghoz, igyekszem majd jönni sokat.

Hétfőn nem tudunk talizni, mert Szegeden leszek SV-ügyben megbeszélünk, de Matyi tartja a frontot. Talán a kedd reggel, hm? :)