2008. november 30., vasárnap

Várakozz Boldogan

Kettes számú tündér húgom nemrég ülte a szülinapját, de mivel Veszprémben albérel, csak most, volt alkalmam/munk meglepni őt valamivel. Arra gondoltam, hogy készítek neki egy Adventi naptárt, hogy az albiban is tudjon várakozni. Találtam is egyet, ami nagyon megtetszett, az előző bejegyzésben hivatkozott oldalon és még itt is.
Én nagyobb gyufásdobozt választottam, mert az albiban többen vannak és gondoltam megosztható legyen a meglepi, ha a hugi is szeretné. Valamint az is eszembe jutott, hogy adventi koszorúja sincsen és akár kombinálni is lehetne a kettőt. Nem akartam túldíszíteni, mert én a karácsonyban is az egyszerűséget kedvelem (és szerintem ő is :).
Hát ez született:








A elkészítés menete

A 24 gyufásdobozt hármasával összeragasztottam kétoldalú ragasztóval. A kívülre eső oldalát a hármasoknak bevontam natúr szinű csomagolópapírral és kidíszítettem dekorgombokkal szalagokkal, dekorkővel, fémveretekkel és fa karácsonyfadíszekkel, kis harangocskával, transzfer matricával. A fiókokat kibéleltem karácsonyi csomagolópapírral és megtöltöttem finomságokkal (aszalt gyümölcsök, mandula, dió, szaloncukor stb.). A kihúzók figurás miltonkapcsok egy kis darab szalaggal (a képen nem látszik, de a végén még kis csillagokat is ragasztottam rájuk, amiket formajukasztóval vágtam ki. A kidíszített paneleket felragasztottam hullámkartonra. A tetejére kis feliratkártyát és fa díszeket tettem a mécsesek alá pedig dekorkőből építettem emelvényt, így kevésbé gyúlékony, bár a hugi mondta, hogy karácsony után lehet hogy költözni kell ha kigyullad az albi :).

6 megjegyzés:

Timcso írta...

Nagyon szép lett az adventi dobozka!!:)

Pipacs írta...

Köszönöm :)
Még azért van mit tanulnom, ellesnem :)

Timcso írta...

Szeretném elkérni a címedet, hogy elküldhessem a meglepit, ha elkészültem vele! Köszi

Névtelen írta...

szia, azért ugye még írsz? Ugye nem marad abba a blog?

dóri írta...

Naggyon naggyon köszönöm. Képeken is szép, dehát a konyhaasztalon nagyon faszájosan mutat...:)
Mindenki ámul-bámul ha meglátja. És nagyon szeretik a dobozkák tartalmát. Főleg a csokis mogyorót. Az volt eddig a námbör ván.:):)
IMÁDJUK!!!

Pipacs írta...

Nagyon örülök, hogy tetszik és ízlik a naptár :)
Köszönöm továbbá az aggódást a blogért :) Nem, egy hetes kihagyás nem jelent végleges befejezést :) Mindössze a karácsonnyal, az oviváltással és a Télapóval voltam kicsit elfoglalava :)