2008. november 7., péntek

Hogy is?

Kell egy post arról is, hogy mi is ez itt.. Szóval még én sem igazán tudom.
  • Először szerettem volna egy könyvet írni, arról hogyan is gondolom el én a tanítást, milyen órákat terveznék, milyen ötleteim vannak, szóval tanítás Anna módra, elméletben, óravázlatokkal, tematikus tervekkel mindennel. Sok az ötletem és most itthon is vagyok és hiányzik a tanítás, viszont tapasztalatom nincs valami sok.
  • Hiányzik az is hogy valakivel el tudjak beszélgetni a mindennapjaimról, viszonylag kevés az ember körülöttem úgy érzem, szóval ki kéne írni magamból a dolgokat.
  • Valamint rengeteg kreatív ötletem és tevékenységem van, amit elismerés és vállveregetés bezsebelés, önbizalomnövelés okán a világ elé tárnék
Szóval a három közül vagy választanom kell, vagy ötvöznöm, vagy három külön blogban kell közzétennem. Én egyenlőre az ötvözés mellett döntök, mert elég rossz naplóíró vagyok és félek a három közül sokat elhanyagolnék.
Majd meglátjuk ez mennyire megy... Remélem idővel olvasótábort is szerzek majd :)

Üdv mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: