2008. november 7., péntek

Kettős küldetés

Ma végre egy igazi nyugodt napot szerettem volna, mert hetek óta már csak rohangálunk és Lulut ez kiakasztja idővel. Szerencsére sikerült reggel lelépnünk Tomival az oviba, míg Atti és Luli aludt. Hamar megjártam így édike is el tudott menni munkába és Luli csak aludt és aludt. Jó nagyot pihent, addig én reggelit főztem neki és mikor felébredt megette élete első saját kanalas reggelijét egészen egyedül. Olyan ügyes volt, és olyan vidám. Aztán nagyot játszott legóval meg hangszerekkel míg én kicsit olvasgattam karácsonyi ajándékok ügyében az interneten. Néha játékokat hozott összeraktam neki, meg szétszedtem, és felvettem az ölembe, meg is mutatta neki mi tetszik :) Aztán ismét csak először teljesen gyalog elmentünk a közértbe és vissza. Végig a lábán jött és nagyon élvezte. Közben leveleket gyűjtögetett és egyátalában mindent fel akart szedni a járdáról, amit csak látott...
Itthon meg aztán fincsi hagymaleves és most csicsika... Szeretem az ilyen nyugalmas délelőttöket, boldoggá tesznek...

Nincsenek megjegyzések: